HAR INTE BLOGGAT PÅ FEM DAR :O

i'm sorry for bad uppdatering..
men idag har jag varit i skolan slutade halv 4 så sen drog
jag till nagelstället & fixade mina naglar så har france manakyr(stavning)
sen så har jag köpt lite fredags godis med syrran.
idol va idag , det va ju bra som kom vidare!
ska kika litee facebook :D ha det bra mina söta bloggläsare. ♥♥


i am home

hej är hemma nu, kom för ett tag sen.
mormor&morfar kom nyss hem från thailand så när vi kom
hem så var dom där så det va jätte kul att träffa dom, dom hade
även med sig en present till oss alla 3.
Mamma fick doft ljus(vanilj) sen 3 olika smaker av olika tea från thai.
Lina fick en ny billabong bikini, ur snygg!
jag fick en parfym & 3 paket med lösögonfransar.
GLAD CHEEY!
ska använda sakerna imorgon till skolan. tack bästa ni!!!♥

ida gästbloggar :-)

hejhej ida här!
tänkte blogga lite åt lisa för vela bara göra det. just nu sitter jag vid datan som ni kanske förstår.
Jag kollade precis bloglovin så ja nu bloggar jag lite. Ska kolla tv snart, kollade nyss big mama
med pappsen, den va bra den.
ha det bäst allihopa! pusshej! ♥


http://www.tommila.webblogg.se
http://www.tommila.webblogg.se
http://www.tommila.webblogg.se


AWKWARD

Jag älskaaar verkligen den serien.
kollar på repris nu, är på tåget nu så det är ca en & en halv timme kvar tror jag.
så bloggar kanske mera snart/senare.
ha det bra. puss&kram! ♥


                                      jenna↑


tävlar hos!

Alexandra johansson ↓

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/lordag-dagens-blogg-3.html?_tmp=3e44f45c00ecfcf4240195ec9302ac779c0d8d81 

Beställde precis


Beställde precis en onepeace på nätet. Hade ju kvar 1500kr då nu har jag dock kvar ett tusen men det är också
bra. Ska kika twillight 2 nu med syster så uppdaterar kanske något inlägg till sen. puss&kram.

ny blogg

hejhej! det hära är min andra blogg som har skapat. Tog dock bort min förra för jag vela inte blogga mer men
lillesyster&vänner har tjatat super mkt för att jag skulle börja blogga igen så nu har jag gjort det. Min dag idag har bestått så hära. Vaknade klockan halv 8 fixade mig sen åkte jag till stallet för att mata min bebis♥
sen så åkte jag hem. Då kollade jag idol repriset från igår för hann inte se det igår.
Sen åkte pappa till jobbet så då vare bar jag & lina hemma. Ska fixa lite med bloggen nu.
Puss&kram.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0